care-i treaba cu planetele?

m-a sunat carmen - pleaca acum spre noi. e sambata, ora 21:24 - e bine, am chef sa joc un rentz pana vine andrei - lucreaza acum. este un pic cam prea personal ce scriu, ce descriu, adik my lazyness in a saturday evening dar...la naiba! e blogul meu si fac ce vreau.

ma uitam pe ce am scris acum ceva timp, nu pe blog, ci intr-unul din mailurile mele catre andrei. poate o sa postez acel mail, cred ca am ajuns sa cunosc un pic din modul meu, al tau, de a fiintza: obisnuinta de a trage aer in plamani cu adevarat doar in weekend. si uneori nici macar atunci - pentru ca uitam cum e sa te decuplezi cu adevarat.

treaba este ca am avut o saptamana mai cacacioasa - cred ca am prizat putina depresie pe nara dreapta. acum inca imi circula prin sange. cate-un neuron mai salta vesel uneori, semn ca anticorpii mei de fericire incep sa se regrupeze. imi spunea un client sa fiu vesela ca nu e vina mea - planetele s-au aliniat ciudat, au fost niste eclipse, niste explozii in universul asta atat de infinit incat nu il pot cuprinde cu mintea. evident, atunci cand mi-a spus asta m-am simtit un pic mai usoara: wow, chiar nu e vina mea, este doar universul dat un pic peste cap. daca mai gandesc mai bine, teoria asta nu imi spune decat k sunt un soi de marioneta ciudata dirijata de cateva planete razvratite. hmm, nu stiu ce sa zic...

saptamana asta m-am agitat cam mult. emotional sunt varza. fizic - mi-e somn de-mi plang urechile. ma duc mai bine sa ma schimb si sa-i astept pe oameni. by the way, sunt o "ofticoasa":) trebuie sa castig de fiecare data la carti. mi-e teama ca ii cam enervez pe ceilalti dar poate asta e fun-ul meu;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

adaugire

0 comentarii

tata