leoaica simba






o cunosc pe leoaica simba. era un pui superb, acum 2 ani, la mare. i-am mangaiat blana aspra si am ramas cu doua fotografii. plangandu-i soarta in acelasi timp. dupa care am mancat chiurtosi pe faleza. si vata de zahar. intr-o noapte torida, superba, cu miros de alge.

leoaica simba are acum 2 ani. a fost gasita la pietrosita, in curtea unei case, intretinandu-si de dupa un gard metalic oaspetii umani. probabil ca este deja obisnuita.

azi, pe cer, norii aveau forme ciudate. de parca mii de animale pluteau in vant.

Comentarii

Anonim a spus…
bah asta care ai publicat articolul! Simba asta e cu totul alta! faci confuzie de nume!aia pe care o sti tu e in Sinaia si e inca disponiblia la poze! Asta de la Pietrosita nu aveai tu nici o sansa sa faci poza cu ea, pentru ca erai deja cina! asa ca nu mai faceti confuzii! ce tare esti, ai mangaiat-o! :)) sh eu am mangaiat-o, dar cand era tranchilizata si am descarcat-o din masina!asa k paaaaaaaaaaaaaaaa....e alta leoaica!
Unknown a spus…
bai boule! daca citeai atent iti dadeai seama ca e vorba de altceva. Dar asa sunteti voi astia, "jmekeri". Apropo, din ce masina ai "descarcat-o"? Din Logan?
Handicapatule!descarci un obiect, nu un suflet!
Anonim a spus…
iar esti prost...nu spuneai tu mah ca a fost gasita la pietrosita? cum sa fie vorba de altceva? a fost o eroare de exprimare cu "descarcatul"!si nu fi prost si ma face pe mine "HANDICAPAT" pentru ca e posibil sa fi tu asa!si nu sunt smecher! sa sti asta de la mine! da, din Logan Van am dat-o jos fiind tranchilizata! na mah acum e bine?si daca zici tu : "Handicapatule!descarci un obiect, nu un suflet!" , atunci era mai degraba un obiect pentru ca era inconstienta! tu cum ai spune mai desteptule? daca ala a fost primul cuvant care mi-a venit in minte, crezi ca stateam eu sa ma mai si uit la greseli pe anaratul asta de blog al tau!
Anonim a spus…
cata agresivitate p-aici!!!iata, lumea e stresata. iata depresia starnita chiar si de un subiect atat de sweet. iata cum ne incurca amanuntele de doi lei.
Unknown a spus…
Faptul ca n-ai inteles nimic, nu ma mira! Ma bucur ca 'te-am ghicit'.
Ce noroc ai ca nu te doare :)))

Postări populare de pe acest blog

adaugire

0 comentarii

tata