nu am mai avut chef

chestia asta cu oboseala mentala...cred ca sunt anumite momente in care un om poate scrie: deprimare crunta, fericire maxima sau liniste interioara. Cand ajungi sa te istovesti complet in ridicolul ce dureaza de la 10 la 19 zilnic nu mai ai niciun chef de scris. Tot ce iti doresti esti sa ajungi acasa si sa te relaxezi un pic. 2-3 ore de spalat pe creier pentru a o lua de la capat a doua zi. Mmmm, e putin grava chestia asta sau poate e grav ca simt asa - probabil mi se ia de meseria asta?

Azi iau vacanta:) peste o saptamana o sa ne intalnim cu calamarul si cu pestisorul argintiu. o sa purtam o discutie inteligenta cu ei, pe sub apa. o sa ne salutam, nu ne-am mai vazut de mult, ne era dor de voi:) i am happy

si ieri...am primit cel mai minunat buchet de flori de la andrei...:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

adaugire

0 comentarii

tata