cearta de melodie

cea mai recenta cearta a noastra a fost legata de...melodie:) melodia noastra. eu credeam ca avem, andrei nu stie de ea. so, pueril sau nu, as vrea si eu sa aflu cum devine o melodie semnificativa pentru 2: pentru ca a insemnat ceva in istoricul cuplului? sau: ea/el a decis ca e faina si atunci i-a comunicat lui/ei - au supus la vot si gata. sau??? as avea nevoie de niste raspunsuri la prima intrebare. si a doua/treia intrebare: voi aveti melodia voastra? e esential acest lucru sau e un moft? thx

Comentarii

Anonim a spus…
Pot sa-ti dau exemplul meu, fara a avea pretentia ca este un raspuns la una din intrebarile tale.
La concert la Depeche m-am gandit eu sa aleg o melodie la intamplare care sa-mi "spuna" ce simte el pt mine. A picat Behind the wheel. Ei bine, asta e melodia pe care o pune el in heavy rotation de cate ori mergem cu masina si se intampla sa ascultam Depeche. Coincidenta?!?
tandem toujour a spus…
dar ati discutat pe tema asta? sau macar e o intelegere tacita, asa cum ar trebui sa fie? nu cred in coincidenta, insa viziunea mea romantata despre melodia cuplului este ca amandoi o recunosc si ca ii mai si ajuta sa treaca peste lucrurile rele, ca un soi de liant.
Anonim a spus…
Nu stiu cat de liant e si daca lucrurile astea trebuie discutate. Asta este misterul, partea faina. El asta simte si mi s-a confirmat chair de catre el. Si ne place la amandoi la fel de mult melodia aia. Este ca o declaratie a noastra despre relatie. Daca am fi catolici si ne-am casatori, cred ca ar merge sa avem melodia drept juramint. :)

Postări populare de pe acest blog

adaugire

tata

0 comentarii