Carmen are blog

Astazi am intrat pe blogul lui Carmen (Carmenei, doamnei, krmenste care va sa zica). Nici nu stiam ca are blog! M-a surprins frumos pentru ca e minunat sa vezi ca oamenii sunt deschisi la tot soiul de idei traznite (care deja au devenit comune oarecum). Sau poate sunt eu desueta slash invechita? Cert este ca Doamna mi-a luat-o inainte. Si ca, poate, daca nu era ea, nu as fi scris in momentul asta.

Carmen spunea acolo ceva de panica lipsei de idei sau frica de "foaia" asta alba si virtuala. Hmm, este intr-adevar ciudata aceasta spaima, tinand cont ca este optiunea noastra sa publicam un pic din sinele nostru. Dar o simt, ma invaluie brutal - de fapt mi-e teama de ce or sa zica cei care ma cunosc.

Pentru ca eu judec. Pentru ca probabil si ei judeca . Pentru ca folosesc cuvantul judeca la modul negativ al judecatii. Si daca or sa zica (cum, fie-mi iertat, am zis si eu despre alte scrieri): wow, raluca nu emite decat truisme! raluca scrie ca un scolar mediocru. raluca SUcKS!!!!!

In fine, merita sa incercam. Sa vedem ce iese. Poate e o buna metoda de exorcizare.

Ne auzim rapid

Comentarii

Anonim a spus…
cine-i carmen?
tandem toujour a spus…
cine-i carmen? cine-i anonimul?
carmen are blog - http://carmenste.blogspot.com/
si e prietena mea;)

Postări populare de pe acest blog

adaugire

tata

0 comentarii