carti ce m-au "insemnat"

m-au insemnat, mergand cu mine, prin mine, in timp. ce e interesant este ca nu imi aduc aminte de toate - a ramas din ele doar cate un titlu si o senzatie. nu imi aduc aminte dialoguri, actiuni - mereu am stat destul de slabut la capitolul asta.

acum recitesc "flori pentru Algernon". stiu doar ca prima data aveam vreo 13-14 ani. si ca am plans pentru Algernon, soricelul genial, soricelul experiment. Algernon a murit. a ramas un soi de tristete si o intrebare: suntem indreptatiti sa facem asta? o sa devenim rezultatul unor experiente? o sa ne alteram tot ce este natural in noi de dragul perfectiunii (perfectiunea nu poate fi decat inspaimantator de goala si rece, plicticoasa)?

apoi "casa cu 1000 de etaje". acum cred ca imi place cum suna titlul. nu imi aduc aminte aproape nimic. decat ca e intruchiparea unui soi de labirint, o ratacire continua (am dat search pe google si mi-au aparut o sumedenie de site-uri imobiliare; numai casa cu 1000 de etaje nu)

a venit randul Magicianului. cred ca era un soi de carte cult in cercul meu de amici din liceu. "cum? nu ai citit-o? mmm" auzeai mereu asta in jurul tau...am citit-o si ...mi-a placut. nu atat de mult ca Siddhartha. sau ca Despre eroi si morminte. calea de mijloc si alienarea.

si au mai fost destule. dar acestea sunt primele. cele care inca mai exista ingropate in mine. undeva...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

adaugire

tata

0 comentarii