Iarta-l pe Tavi!

particularizarea in reclame poate da nastere la...haz:). eu il cunosc pe Tavi. si stiu ca uneori ajunge in postura de a fi iertat. cred ca a fost iertat de atatea ori incat gestul iertarii lui tavi a inceput sa circule prin rezervorul de idei al concetatenilor nostri publicitari. si aici ajung la vechiul meu gand (si al multor altora) ca ideile circula si ca nu sunt nelimitate. esenta ramane, forma se mai schimba pe ici pe colo. probabil ca exista si momente de adevarata "contagiune" ideatica.

apropo de asta, imi aduc aminte ca atunci cand aveam vreo 15 ani, mi-a venit fabuloasa idee de a inventa hartia igienica de citit. ma gandeam ca poti tipari glumitze, romane politiste ieftine - pentru cei ca noi ce au nevoie de lectura de bud..oar. desigur, nu am facut nimic pentru asta. apoi pe la 20 si ceva de ani am citit ca hartia "lecturabila" a fost patentata de un neamt. oare ideea mea a ajuns pana acolo? sau ideea lui a fost prima? sau nu a fost ideea niciunuia ci amandoi am fost un bun receptacul pentru ideea altuia? naiba stie

asa ca, precum in reclama vodafone, ideile nespuse/ne-patentate se pierd!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

adaugire

tata

0 comentarii